top of page
hevrot-bapark_16.png

ליעד מערכות שקילה

ליעד מובילה בייצור מערכות שקילה ובקרה לתעשיות הפלסטיק, הבטון, המזון ותעשיות תהליכיות אחרות. הפתרונות שלנו מבוססים על ידע וניסיון של שנים רבות, מדויקים מאוד, חסכוניים ומתוחכמים – ועם זאת פשוטים להתקנה, הפעלה ותחזוקה.

אנו מייחסים חשיבות עליונה להקשבה לדרישות לקוחותינו, והצוותים המיומנים שלנו, הכוללים מהנדסי אלקטרוניקה, מהנדסי חשמל ומהנדסי מכונות, מיישמים את המומחיות והיכולת הטכנולוגית שלהם לתרגום צרכים אלו לפתרונות המתאימים.

המזינים המשקליים של ליעד מותקנים במפעלי פלסטיק בישראל וברחבי העולם, ואת המערכות האוטומטיות של ליעד למפעלי בטון ומחצבות ניתן למצוא בכל המפעלים של יצרני הבטון המובילים בישראל. מותג אלפק שבבעלותנו הוא שם נרדף לדיוק ואמינות בתעשיית האריזה העולמית. רשת בינלאומית של מפיצים וסוכנים מאפשרת מכירות ותמיכה טכנית למערכות שלנו ברחבי העולם.

ליעד מחזיקה במספר פטנטים בינלאומיים ליישומי השקילה שלה ומחויבת לנוהלי האיכות שלה ומחזיקה בתקן ISO9001:2008.המוצרים שלנו מתוכננים ומיוצרים בהתאם ל-OIML R-76, התקן האירופאי לשקילה ומדידה. אנו מכירים בצורך בשירות ובתמיכה טכנית יעילה, ולכן אנחנו בודקים ומשפרים את הנהלים שלנו כל הזמן כדי לוודא כי לקוחותינו יוכלו ליהנות מאמינות המערכות שלנו ללא כל דאגה.

ליעד נוסדה בשנת 1979 על ידי קבוצת מהנדסים המתמחים בטכנולוגיות שקילה, וממשיכה לגדול במקביל לפיתוח יישומים חדשים, שדרוג מערכות קיימות וחדירה לשווקים חדשים.

bottom of page